Bojan´s Plus

Att jag bestämt mig för att inleda den här listan med en liten text är det enda minuset på detta inlägg, det är det enda jobbiga, för här kommer alla positiva saker.
  • Tror jag varit inne och handlat på coop 4 ggr denna vecka, trevligt ställe.
  • Vunnit över o.eriksson i fifa, Sandefjord är nog laget jag ska va.
  • Jag och ljung smäller högt när det gäller gladiatorer.
  • Filmkvällar, helt perfekt med flera stycken i veckan.
  • Wyclef, mycket tjat om denna kille, men kändes som man var på en riktig livekonsert.
  • En sjukt rolig bowlingmatch utspelade sig på rajjens, mycket svår att återupprepa.
  • Albins humör när det går dåligt lever upp till frisyren.
  • Nk, en profil som saknas.
  • "Texter och tankar" underskattad bok.
  • Knäna blir bara bättre och bättre, och träningarna är snart igång.
/En Bojan som gillar läget

Kommentarer
Postat av: matilda

synd om nk som hamnar på din PLUS-lista som saknad.. ;)

2009-11-10 @ 13:10:29
Postat av: Bojan

mm, men är ju ett plus att han saknas, kunde varit att jag inte vill ha tillbaka han ;)

2009-11-10 @ 17:42:20
URL: http://ockeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0