Kändes som inget gick med

Wyclefs konsert igår var bland det absolut mäktigaste jag upplevt, och då var man ju inte ens där live! Att sedan Kronan och Ljungan hade bänkat sig tillsammans med mig gjorde det bättre, speciellt när de införskaffat något så gott som godis innan.
Men när det gått absolut superbt en dag måste det ju gå åt andra hållet också, och det kan jag lova det gjorde idag.
Skulle gymma, kunde jag lyfta några vikter? Nej.
Albin och jag tänkte oss till Karlstad, gick det något tåg? Nej.
Vi tänkte ta och bowla istället, fanns det någon bana? Nej. (Sedan visar det sig att vi får en bana ändå)
Ska börja skruva, var golvet som det skulle? Nej.
Ska sätta en spärr, går det? Nej. (saken som tar bort känglorna stoppade mitt klot gång på gång och jag fick en nolla upprepade gånger)
Kommer kloten tillbaka? Nej. (behövde hämta nya)
Känns som "nej" var ordet som genomsyrade denna text, men blir lätt så när verkligen inget gick vägen. Men sedan blev det fifa och kan något bli misslyckat då? Nej.
/En Bojan som turen pendlar upp och ner för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0