gästbloggerska!

gästbloggare tänker du. spännande...
vem kan det vara? kenza? kissie? näää...
stiger inte statistiken nu så... den va bedrövlig sist vi kollade vilket var ca 2min sen.

ska jag göra en lista som ockeman himself kanske? plus och minus?
nej för fan. det är ju därför statistisken pekar (tragiskt men ack så sant) spikrakt neråt.
uppåt enligt ockeman.

STYCKINDELNING! det är det som gäller alltså... hans mitzell <3
finns det någon bättre? TVEK! många stora bokstäver sänker dock inläggets kvalitet.
kanske borde jag (mystery guest) och ockeman lägga in ett videoinlägg?

men en sak jag undrar över. vart är ljung? answer me.

vad är den röda tråden nu? vet ej. I'm sorry. Very f*cking sorry. Videoinlägget tror jag. Men det kommer så småningom! Inom någon timme hoppas jag.

nu! till saken! VEM ÄR JAG? har du redan kommit på det kanske? dessie? krilleboi?
nej, helt fel. it's.... LINA! yes. now you know it.

IDOMINPUSS!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0