Back on Track

Gått en liten tid med sjukdom nu. Vanligt för att vara mig? Nej, det kan man verkligen inte säga! Att det var möjligt trodde jag inte ens i mina vildaste fantasier. Men jo, visst var jag inte så oemotståndlig mot några små baciller tillslut, trots allt. Tre veckor är lika med alldeles för lite vistelse på gym eller på de gröna planerna ute på vik. Men nu har kroppen fått försvaret att fungera och det betydde att ett gympass behövdes genomföras vid lunchtid, och som det genomfördes. Det var kanske lite småpotatis som var utmaningen för dagen, men ett bra steg. Den stora behållningen var Mr Ljung som klämde i med personligt i bänken, vilken sporre det ger mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-08-11 @ 23:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0