Skor

Slog på stort idag, och jag vet att det ligger i allas intresse att se att jag har på mig ett par riktiga fotbollsskor. Har inte inhandlat dem, men det stora var att jag brydde mig om mina stackars fötter och tog steget för att införskaffa dem. Med det ordnat kan jag inte tro på annat än succé i cupen på fredag. Tycker heller inte att samlingstiden klockan 06.00 avskräcker, då jag har för vana att vakna runt 4. Speciellt det där, skulle ha satt upp en videokamera utanför och se om det är tidningstjänst eller något som väcker mig vid den tiden, för helt klart är att det inte är väckarklockan. Ska sätta fast boven som tar min sömn nu!
/En Bojan som har trasiga skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0