Mycket

Ser att det fortfarande är några få inbitna som klänger sig fast vid att följa ockeman-bloggen. Inte kanske den mest svårföljda blogg på senaste tiden då inläggen lyst med sin frånvaro. Men dåliga trender är till för att brytas. Har hunnit med en hel del sedan den där expo-dagen och det finns mycket värt att nämnas, men håller mig till att jag nu har lagt ett år till på nacken och tagit steget in i vuxenlivet. Något som kommer underlätta hela min vardag avsevärt, härligt. Oftast känner i alla fall jag inte att jag blivit något äldre från år till år. Men i den sekund som klockan slog över till det nya dygnet, till den 20 maj, då kändes det verkligen som att man blev mycket äldre.

Kommentarer
Postat av: A

Som vi har längtat! :D

2010-05-23 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0