Ett litet sammandrag

Sedan klassikern har allt bara rullat på, roliga dagar, trevligt folk, många bollar i luften och såklart gym. Har ett grymt bra projektarbete på gång, och då snackar vi projekt. Ta hem SM i chins, där snackar vi utmaning eftersom jag vid tillfället endast lyckas åstadkomma 11 mästerliga chins. En lång väg att gå. Driver även engagerat med Solif där vi snart ska dra in bi-raaag, tror starkt på att vi får detta sjukna skepp på fötter igen! Träffade även igår en kompis jag inte sett på två och ett halvt år, alltså inte sedan man gick ur 9:an, detta firades med en pratstund på 2 och en halv timme! Sådär, nu är vi framme vid nuet och skrivandet kan ta fart!

Kommentarer
Postat av: LP

Man kan fråga sig om det sjunkande SOLIF beror på den gamla ledningen eller elevernas oförmåga att se nya möjligheter..

2010-09-18 @ 20:01:36
Postat av: Oskar

Finns en del de kunde underlättat med, men nu har det ordnats grymt bra, möjligheter möjligheter, det är det enda som finns.

2010-09-19 @ 17:17:08
URL: http://ockeman.blogg.se/
Postat av: Insatt

Kan säga att de som hade SOLIF förut måste slitit. Hoppas du får igång SOLIF igen Oskar! Det är du och ingen annan som kan vända denna sjunkna skuta!

2010-09-20 @ 12:47:31
Postat av: :)

Tror också starkt på dig oskar. Förra styrelsen floppade totalt och jag känner en ånger att jag inte är född några år senare så att jag hade fått varit med om detta. Lycka till och kör hårt !

2010-09-21 @ 22:12:04
Postat av: Insatt # 2

Det är ett jädra jobb med SOLIF men håller stenhårt på er, kan bara bli bättre, så länge alla kämpar åt samma håll med en bra ledare i fören.

2010-09-23 @ 11:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0