Förändra

Funderar på allt för mycket tror jag. Just nu har jag tröttnat på det som jag brunnit för hela livet, känns något synd faktiskt. Jag vill ju känna att jag verkligen vill lägga ner tiden jag gör, men jag längtar tills varje träning är slut. Senaste matchen gjorde att det blev lite bättre iaf, men det är så beröm funkar. Får man höra något bra så vill man ju göra det. Ska ge det någon mer månad men då måste motivationen allt börja infinna sig annars så är det ju ingen idé. Funderar även på annat, Ayia Napa, studenten och plugga vidare. Just nu är jag nog lite av en filosof. Ska ta och leva lite för stunden också nu, inte tänka för mycket på hur allt kommer bli, det hjälper ju inte mycket mer till än att jag funderar mer, ett ekorrhjul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0