Helg

Haft en super helg på alla sätt. Även om det inte innebar att det blev någon Tove Styrke som alla andras helg verkade cirkulerade runt. Dock kunde Bilbolagets högst tveksamma inställning till att  informera sina kunder gjort att starten på helgen inte blev lika lyckad som tänkt. Hade tur att jag fick låna Eskilssons bil istället så jag och Emelie kunde åka till Charlottenberg och hämta ut mitt körkort. Blev bjuden på mat på köpcentret och sedan  bar det tillbaka mot stan, en liten snabbvisit med andra ord. Sedan har det varit mys för hela slanten med korv med bröd, pizza, kladdkaka, godis, ciabattas med köttfärs och en fotbollsmatch däremellan.. Mycket bilkörning den här helgen, det gillar jag, så sällan jag annars har haft läge till att utnyttja friheten med ett rosa kort.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina du! Puss<3

2011-04-11 @ 23:23:54
URL: http://emeliene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0