Köttbullar

Jag är inte stolt över det, eller jo, självklart jag är. Idag sattes ett mycket informellt rekord. Brukar påpeka att min mat inte är så ensidig som några tror, att jag bara skulle äta köttbullar och makaroner. Men idag överbevisade jag mig själv, då det här är 50% av sanningen, alltså köttbullsdelen. Har hittills mäktat med fyra olika måltider (bortsett från fruktstunderna) och alla har visat sig innehålla köttbullar, illa. Men gott, jag ska inte klaga. För övrigt så känner jag att jag är värd det då jag var med på 80% av dagens specialidrott, det går snabbt framåt. Var dock målvakt ett tag och tycker själv jag lyckades mycket bra (annars skulle jag ju aldrig nämna det) bortsett från Bengan som lyckades tunnla mig från ~20 meter (uppskattningen av avståndet är tveksam).
/En Bojan som trots allt inte funderar på positionsbyte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0