TV

Det är inte allt för ofta jag slår på Tvn förutom på morgonen då det är MTV och lite härlig musik som gäller. Men idag så har jag slagit på den för ovanlighetens skull. Och det är inte vilka program som helst som gäller, ser på ett maraton av jakt och fiske program, känns inte precis som mig. Men de är riktigt avslappnande program och känns så trevliga. Tycker dock själv inte om att jaga och fiska men vad gör det? Inget. Annars så var det Årsfest igår. Inte helt perfekt, men filmen var exakt så bra jag hoppats. Men tror att sömnen är min fiende, för varför ska det vara så svårt att hålla sig pigg efter kl 9? Passar även på att klaga lite när jag har chansen. Inget pris till mig, självförtroendet tar en knäck.
/En Bojan som slappar till jakt och funderar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0