Bojan´s Plus

Är man en av världens mest positiva personer (tror man själv i alla fall) blir en sådan här lista grymt lång.
  • Kastanjer i Karlstad, utmärkta att sparka på.
  • Inläggen till mina skor har kommit, bokstavligen talat som ett brev på posten.
  • Har en varm jacka.
  • Kan ha sätt nytt rekord i att kasta ett bowlingklot långt.
  • Blir otroligt snygg i photoshop.
  • Kastade ut en soffa från Ljung´s fönster, toppar nästan upplevelsen att åka buss.
  • Tappat bort den sista cykelnyckeln jag ägde, gott att ha promenad som motion.
  • Nudlar, i variation mot köttbullar, helt magiska.
  • Fifa-förluster, kul att vara dålig på något.
  • Alla vänner, vad hade man gjort utan er.
  • Gymmet dagen efter, resultaten går förvånansvärt bara uppåt.
  • Sömn, ska aldrig mer vara vaken.
  • Lämnat in världens mest felskrivna lapp till bostadsbolaget.
  • Köpt köttbullar med 7kr i rabatt.
  • Blir stressad till tåget för att jag skriver det här, men det måste göras.
  • Öppnat en chipspåse för första gången för att äta när jag sitter själv.
  • Köpt 1,5 liters förpackningar istället för 1 liters när jag skulle ha mjölk.
  • Albin´s träningskompis, nu kommer killen bli biff.
/En Bojan som är sjukt positiv och gillar allt

Kommentarer
Postat av: Ljung

Åka bussss! Åkaaaa bussss!! Svårt att slå det ;)

2009-10-18 @ 18:06:54
Postat av: Bojan

ÅKA BUSS(kastar sig från sida till sida)MAGISKT!

2009-10-18 @ 19:16:24
URL: http://ockeman.blogg.se/
Postat av: Gustav!

Agreed! Kastanjerna i Kd är awesuuume!

2009-10-18 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0