Det måste kännas rätt

Har funderat på vad dagens inlägg skulle innehålla, men kommer inte på något som är tillräckligt "intressant". Har säkert gjort vissa besvikna då ni efter en heldags slit sätter er vid datorn och tror att Bojan på ockeman.blogg.se har uppdaterat sin blogg och går in på den. Till eran förvåning så har jag inte bidragit med något nytt och jag förstår er uppgivenhet. Men ni behöver inte bli frustrerade. Tror att det är bättre att få vänta lite än att ni får läsa ett inlägg liknande "idag vaknade jag, åt frukost, gick till skolan, tränade, somna" inte vidare bra i mina ögon.
/En Bojan som tror att mästerverk tar tid

Kommentarer
Postat av: Paas

Det glädjer oss, läs hungriga och törstande bloggare att mästerverk tar tid och därför skulle det aldrig falla oss in att förvänta oss dylika i bakfyllan en lördag morgon. Men för oss som inte påverkas i vårt tänkande och intellekt av enstaka dygnssvängningar skulle det varit intresant att, en dag som denna, att på denna blogg, åtminstånde fått ta del om vardagens slumpmässiga händelser relaterade till MARQUIES PIERE SIMON de LAPLACE och hans "theorie ANALYTIQUE des Probabilities", så att vi skulle få en vägledning rörande livets stora frågor, sett ur sannolikhetslärans synvinkel.

Med förhoppningar Tobias Paas ;)

2009-10-25 @ 00:17:49
Postat av: Bojan

Paas, vart har du blivit en så poetiskt och kunnig person? inte på solberga väl? Har aldrig blivit så här imponerad. jag tar till mig orden och lovar att ni kommer få vägledning i livets stora frågor :)

2009-10-25 @ 10:02:11
URL: http://ockeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0