Raggare

Ligger i sängen och diggar all ljuvlig raggarmusik utanför fönstret. Måste säga att även om det mesta är långt ifrån vad jag själv lyssnar på, så är det ändå väldigt härligt att höra att det finns människor som lever. Men jag har nog inte förstått hur coola de som åker varv på varv är när jag tänker på hur meningslöst det måste va. Vill veta en storstad detta fenomen existerar i? (för tänker inte vara kvar i Arvika resten av livet trots att jag inte ens varit Arvikabo i ett år och vill undvika den staden där denna konstiga kultur, lever parallellt med den här.)
Anledningar varför jag inte har funderingar på att haka på dem:
1. Tycker inte att Shell/7eleven har det där lilla extra att jag vill hänga där utanför i timmar.
2. Tycker inte att Styckåsgatan är så mysig att jag vill cruisa där in på småtimmarna.
3. Kommer aldrig känna mig tuff sittandes i en Volvo och skrika.
4. Känner att jag inte vill vara coolast på Taserud.
5. Tycker det är roligt att köpa färgglada kläder.
6. Använder bälte i mina byxor.
7. Vågar påstå att jag helt enkelt är för smart och vältränad.
/En Bojan som helt enkelt inte fattar

Kommentarer
Postat av: KAS

Fortsätt med ditt bloggande! trevlig läsning.

2009-09-12 @ 00:49:21
Postat av: Marie

och för snygg ;)

2009-09-16 @ 21:07:37
URL: http://mariegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0