So life

Vik är en riktigt mysig och förträffligt ställe att vara på. Skulle vik ha någon motståndare av nästan samma klass skulle det vara morastvallen. Morast är dock inte som förr, avståndet är för långt, ingen av de gamla killarna är kvar, sommaren är det fullt upp med annat. Kan lova att jag blir en smula nostalgisk, bra skönt det ibland också, då kommer man ihåg saker man gjort också och inte bara gör eller vill göra. Någon gång blir nog planerna av om att ta och campa där trots att de planerna blivit lite igen dammade för stunden. Kommer aldrig mer ha den planen som träningsplan iaf och inte Charlottenbergs stora arena för den delen heller. Nej, igår kände jag att Charlottenberg inte är så magiskt det en gång var för mig, man ska inte bli för medveten då förlorar det sin charm. Nej, Arvika är stället som verkligen har fångat mig, kommer säkert röra mig vidare, men just nu trivs jag otroligt bra med att åka till vik de dagarna det beger sig, lever här just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0