Bojan´s Plus

Bojans Plus var det länge sedan när det var aktuellt senast men nu är den igång igen. Det som är mest värt utmärkelsen, eller de som är mest värt är alla de som står ut med mig fastän jag är sur, eller osäker på det, men känns så iallafall. Har bestämt mig att se allt från den ljusa sidan som något bra och då ska inte att jag känner mig sjukt sjuk göra att jag går runt och är sur, nej från och med när klockan slår över till den 5:e, då ska den positiva Bojan ständigt vara framme! (Tycker någon att jag är sur, säg till, för då får jag böta med 5 sit-ups eller 5 armhävningar för varje gång, vilka utförs på kvällen och lita på mig att de kommer göras!)
/En Bojan som alltid ska vara positiv och glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0