Fredag

Är mycket nöjd med att jag inte tog den konstnärliga sidan med att skapa med papper och penna. Utan valde att skapa med kroppen istället, drama vilken grej! Och den scenkonst o.eriksson bjöd på idag var Svea alldeles för liten för, känner på mig att killen kommer gå långt, Dramaten?
Annars är det träning ikväll så nu laddar jag upp med korv och bröd, länge sedan. Brukade bli det ganska ofta i början när jag flyttade hit, men efterhand som min kulinariska sida har utvecklats har den gamla favoriten försvunnit, för att nu återuppstå.
/En Bojan som spelar sin roll

Kommentarer
Postat av: anna

haha, just nu: "drama is the shit" ;D..

2010-01-22 @ 21:24:38
Postat av: Oskar

OM det är ;)

2010-01-23 @ 09:09:39
URL: http://ockeman.blogg.se/
Postat av: anna

haha :)

2010-01-23 @ 22:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0