När man minst anar det!

Det har ryckt lite i bloggar-fingrarna nu på kvällen, vet inte vart suget riktigt kom från men oavsett så är det så det ligger till. Ringrostig? Jo, tar nog ett tag innan man kommer in i det och hittar den så åtråvärda känslan, så att kunna producera inlägg efter inlägg med kvalité. 54 stycken som känner att de behöver bloggen för att orka med vardagen, kan nog inte stämma, men känns bra med tanken på att någon av dem kanske känner så. Mycket har hänt sedan det senaste seriösa inlägget, då både jul och nyår har passerat. Jul firades hos farmor och nyår med vännerna, fina grejer.
Årets löften (har med största sannolikhet redan glömt bort några fast det bara gått 18 dagar av det nya året):
Ringa mer än jag skickar SMS (omöjlig att genomföra)
Sätta personligt i bänk fast jag nästan aldrig är på atleten.
Simma en gång i veckan, simklassikerns rekord i fara?
Gå och lägga mig innan klockan elva på vardagar, sömn är viktigt.
Ge allt i varje situation.
Ta körkort fast jag aldrig övningskör.
fortsättning följer
/En Bojan som överraskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0