Afrika i arvika

Pennan har inte precis haft någon glöd nu det sista, men glöd det verkade jag ha fått ändå. Min hud var ju alldeles brun. Även håret hade fått sig ett lyft, men det märkligaste måste ändå vara att Bengan inte var sig särskilt likt heller, hon kunde lika göra varit min broder...hon var min broder och vi var bröderna fluff! Det måste ha varit självklart för alla på den mycket trevliga förfesten hos anna och på Arvikas innerstadspärla, Tiki. Helt superkul kväll med riktigt trevligt sällskap, helt på topp!

Kommentarer
Postat av: Anna

riktigt trevlig kväll vare! tack, bröderna fluff förgyllde kvällen både i verkligheten och på bild.. ;D

2010-11-02 @ 22:21:17
URL: http://atothem.blogg.se/
Postat av: Malin

Fluffen är vårt nya signum !

2010-11-03 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0