Lite som hänt!

Var ett tag sedan jag skrev nu, har varit lov och grejer, och då har man just det; Lov. Hann faktiskt göra ett och annat under den här ledigheten. Har ätit godis i mängder, mer än vanligt iaf. Åkte på första bilturen till Karlstad, hade inte ens övningskört dit tidigare så det var tur att Emelie kunde vägarna utan och innan. Kändes som hon varit där några gånger tidigare? Påskpromenad, träningar, utekväll, grill, grill, och mys har annars varit påsklovet. Har läst den bästa bok jag någonsin läst nu också, Rich dad, Poor dad. Jag som sällan läser en bok snabbt tog och levererade för den här var riktigt bra. Citerade en del innehåll under gårdagen, undrar om någon har hunnit tröttna på ekonomisnacket? Ska jobba efter att göra som han i boken!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo, några gånger innan har jag varit där! ;)

2011-05-04 @ 19:06:49
URL: http://emeliene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0