Adam´s Makalösa Bacon

Adam Myhren Andersson har det där extra när det gäller att göra den där lite speciella maten. Eftersom jag och Ljung var hembjudna till honom på middag idag fick vi smaka på mycket god mat som samtidigt gjorde underverk för kroppen. Det efterföljande styrkepasset visade sig bli en kavalkad av mäktiga prestationer. Ljung pungar upp 75kg i bänkpress, nytt rekord för killen. Själv blir jag mycket överraskad av min egen prestation. Efter att ha stannat upp enormt i ökningen blev det NYTT REKORD IDAG!!!! 95KG!!!! Och det måste absolut bero på den magiska baconsåsen. Mycket nöjd är jag iaf och nu är det inte mycket kvar till målet för iår 100kg.

Dagens citat: "Nu får du allt lägga undan dessa Mike Tyson vikterna" A.M.A

/En Bojan som är jävligt nöjd med sig själv!


Kommentarer
Postat av: mhm..

Lite väl nöjd kanske! :)

2009-09-15 @ 20:34:37
Postat av: Bojan

kan aldrig blir för nöjd! :P

2009-09-15 @ 23:34:44
URL: http://ockeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0