Bojan´s Minus-

Här listas allt som har varit negativt, tråkigt och helt allmänt är en motgång i mitt liv. Även enda gången i veckan jag fårbryta mot min regel om att vara positiv.

 

 

  • Ljung´s morsa har åkt till Kina (saknar alla mysiga besserwizzers)
  • Bengt-Åke Borgh, domaren som helt saknar känsla.
  • Den jäveln som tog min tvättid.
  • Har inget köttbullepaket i kylskåpet
  • Glömde en av mina dyrbara liter mjölk ute på bordet en hel dag.
  • Internskämt som inte ens internerna förstår.
  • När någon läser min blogg högt, finns inget värre.

/En Bojan som bröt mot regeln om att vara positiv

 


Kommentarer
Postat av: Anton

Bengt-Åke Borgh...Skottpeng på hans huvud!

2009-09-13 @ 22:10:27
Postat av: Ljung

Kan inte förstå kommentaren, tyckte han gjorde en minst sagt bra match :)

2009-09-13 @ 22:23:34
Postat av: Anton

Ljung: Bengt Borgh är allt som oftast riktigt hemsk, gör han en bra match gör han snabbt 3 dåliga.

2009-09-13 @ 23:00:29
Postat av: Ljung

Haha, med tanke på vad Oskar har sagt om han så kan det nog stämma..

2009-09-14 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0