Bojan´s Minus

Denna vecka känns det som om listan kommer bli mycket lång, men förmodligen har jag glömt minst hälften, för man försöker ju inte komma ihåg negativa saker om man ska vara positiv.
  • Slarvat bort cykelnyckeln, detta sliter hårt på mina nya skor.
  • Skulle på The Roof och se på fotboll men projektorn var trasig.
  • Stängt på båda ställena som jag skulle söka hjälp för mina knän på.
  • Disk som plötsligt dyker upp, fast jag själv inte varit hemma.
  • Bowling, varför kan jag inte få ett klot som är cirka 1 meter i diameter lr nåt
  • Gnällig ledare som jag inte förstår vad han gör med överhuvudtaget.
  • Tråkiga rykten, varför har ingen sagt något så man kunde förbättra sig.
  • Allt för lite tåg till Edane.
  • Små bussar, trycka in 22 personer i något som knappt är större än en V70.
  • Stress när man äter, finns inget som är positiv stress.
/En Bojan som har lätt att finna minus

Kommentarer
Postat av: Ljung

Det är ett hårt liv du lever Oskar :(

2009-09-20 @ 10:25:27
URL: http://ljungs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0