Klárt

Nu är det klart, vinst i J19, gött gött. Det var inte precis någon superbra match att se på men målen bara rullade in. Kommer allt bli bra det här, när det blir kval till juniorallsvenskan. Mer underhållande var det vid sidan av planen kan jag säga, kan det bli annat när den äldre av hjorsbergarna är med. Ikväll vet jag inte va det blir hade jäkligt lust att basta hos Albin, men så är det detta problemet med transport igen, som jag har haft lätt ordnat nu en ganska lång stund eftersom jag slipper åka till Charlottenberg. Men idag dök det upp igen ja. Får väl bli Barca på TV senare iaf.
Dagens våghals: O. Eriksson, slog en straff i ledning med 7-0, STARKT!
Dagens chipsätare: Känner mig ganska ohotad.
/En Bojan som känner sig stressad och drar sig från datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0