Livet leker inte bara för man e barn

Idag var det dags för comeback av mig ute på Viks fotbollsplaner, en comback som kunde ha gått lite bättre än vad den gjorde. :( En veckas uppehåll var absolut inte tillräckligt, 10 minuter efter träningen var i gång kom känningarna, illa, illa, illa. Så får ta på mig att jag är en riktig kärring, men vill ju kunna använda mina ben några år till iaf. Nu får jag ta och simma, cykla och träna styrka igen och förhoppningsvis få tag på hjälp. Hur ska man orka?!?!?! :(
/En mycket nedstämd Bojan

Kommentarer
Postat av: Anna

Håll ut oskar :). tyvärr äre så att de bara är att gilla läget! men du fixar de :)

2009-09-09 @ 16:41:02
Postat av: Ola

Har ett vagt minne av oskar widemark imorse när han från ingenstans med världens bredaste leennde säger: idag ska jag bara vara positiv. Vad hände med det? :S

2009-09-09 @ 21:17:28
Postat av: Bojan

Anna: Japp, ska allt hitta motivationen! :)



Ola: Jag sa från och med nu, alltså alltid ;) Men jag lovar från och med imorgon, då ska jag vara positiv!!! :D

2009-09-09 @ 21:24:40
URL: http://ockeman.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, positiva oskar gillar vi :) positiva ID2

2009-09-10 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0