Livet leker leker

Har varit inne i ett lite stim idag (och igår också). Besökarantalet fick ett enormt uppsving i förrgår för att igår nå klimax med en fyrdubbling av antalet unika läsare, härligt härligt. Annars så var det i dag som det otroliga hände, nytt bänkpressrekord idag igen 97,5 kg!!! Om jag är nöjd? Ja, så in i helvete! Dock kör jag inga seriösa rekordförsök än, utan det bara kommer. Satsar på att ta 100kg innan lovet och det är då jag ska vara på topp. Solif idag var intressant, för lite spelare på plan, men spelade det någon roll? Nej, för esteter kan inte spela fotboll. Annars har dagen bestått av ännu en förlust mot Albin på fifa09, börjar bli väldigt många i rad nu... Och sedan har det varit mat hos Ljung till gitarrspel av Danne W, trevligt trevligt.
Dagens citat: "Du kan ju inte bara dunka på, du måste ju ha lite känsla också" D.W
/En Bojan med humöret på topp

Kommentarer
Postat av: Ola Tobias Eriksson

Så jävla gött att du snart är uppe i hundra, nu kan dusnart gå med de stora grabbarna , host mig , och steka på gymmet :)



"Every day create Bojans HISTORY"

2009-09-25 @ 12:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0