Mästaren

Måste nog vara en av de slappaste någonsin. Det tog verkligen emot att resa sig ur soffan för att göra några smörgåsar och då var det tanken på att behöva smöra dem som gjorde att det kändes som att hoppa in i en vägg. Nu var det hunger som satte stopp för att jag skulle fortsätta att bara skjuta upp allt. All energi bara försvinner spårlöst så fort det har gått en skoldag (eller, energin är redan slut i skolan runt klockan 10) men när man kommer hem är det helt makalöst. När jag nu heller inte har någon fotbollsträning och en vilodag från gymmet så finns det absolut inget att göra och man bara känner för att vara slapp. Har mycket att göra men orkar jag? Nej skulle inte tro det, för om jag inte är mästaren på att ta det lungt är jag nog mycket nära!
/En Bojan som inte orkar något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0