Orientering och annat

Varit en riktig hård dag idag fast klockan inte ens är tre. Hade stora förväntningar på mig själv inför den stora utmaningen för dagen, orientering. Som gammal segrare av "Challe och Lotta" tänkte jag att detta skulle bli mycket lättare än vad alla andra verkade tycka. Hade dock glömt bort att jag har knän som inte är vad de en gång var. Så när starten gick och jag stack iväg tänkte jag inte alls på att ta det lugnt. Illa eftersom det inte dröjde mer än tre kontroller innan jag kände att jag började småhalta lite. Gång blandat med jogg fick det bli. Och en tid på långt över en timme fast jag inte gjorde några större missar får betraktas som ett stort nederlag. Efter orienteringen fick det bli mat och sedan en tur till atleten för att spänna sig.
Dagens Händelse: Försökte hänga på några jag trodde var orienterare men till min förvåning visade sigvara en ÄLG!
Dagens Produkt: Mannakvikk, en liter, vilken snilleblixt!
Ikväll blir det The Roof och se på Inter - Barcelona med fotbollslaget, trevligt trevligt.
/En lite sliten Bojan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0