Övningskörning ett stort plus

Var mycket imponerad av mig själv idag, hade aldrig förväntat mig att formen skulle hålla i sig ända tills jag satt där bakom ratten och trampade på gaspedalen. Men det gjorde den. Ska bli superseriös med övningskörning, duger inte att ta körkort en dag efter man fyllt arton! (Superseriös brukar aldrig funka, men ger det ett försök)
Och imorgon är det solifmatch igen, tror det är estetarna som ska bjuda upp till kamp = HÖGRISKMATCH. Befinner mig själv på läktaren, tror inte att jag kan överrösta motståndarlagets klack om de lever upp till namnet och har med sig trummor m.m. men ska iaf försöka!
/En Bojan som är på uppdrag i Charlottenberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0