Solif, Spela, Sova

Oderint, dum metuant, vad mer kan man säga. Gör som ett riktigt stjärnlag gör och tar inte i mer än vad som behövs. Nöjd att det inte blev fölust, var trots allt lite nervös för att teknikare skulle visa sig vara bättre än riktiga idrottare. Men jag visade vart skåpet skulle stå, med mina två otroliga inhopp ;) måste spara mig till finalen och vill inte att sporthallens golv ska få njuta av att förstöra mina knän lite extra.
Annars bjöds det på en fifamatch mot Albin förut, kan säga att här har jag tappat mark, killen bara öser in mål på mig, inte kul, inte kul. Men hoppas returen kommer snart för då ska jag ha tränat hårt.
Och jag säger det igen måste börja sova tidigare och inte bara på dagen:
"Genom att sova får tonåringen möjlighet att vila, återhämta sig och bearbeta dagens intryck. Sömnforskning visar klart och tydligt, att sömnen är nödvändig för att ditt barn ska kunna minnas och lära sig nya saker. God sömn hjälper hjärnan att sortera det man tagit in under dagen och ökar kreativiteten och förmågan att prestera, reagera och koncentrera sig. Dessutom är djup sömn viktig för tonåringens tillväxt och immunförsvaret" www.vardguiden.se
/En Bojan som redan hunnit med tre stycken tupplurar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0