Lååång Dag

Blev en grymt lång dag igår. Hade klockan på 05.15 för skulle på Hallvärmländskans slutspel i Kristinehamn på morgonen. En slutspel som gick riktigt bra. Är mycket nöjd med lagets och min egen insats för försvarsspel är något vi verkar kunna iallafall. Inte ett insläppt mål innan det blev dags för finalen är riktigt bra. En final som jag tyvärr fick se från sidan som jag även gjorde i semifinalen. Då mina ben alltid ska bli så utslitna för kan inte säga att min ljumske mådde speciellt bra efter 4 matcher. För att värma upp, spela match, och sedan bli stel efter lite vila och upprepa detta, var inte optimalt för en vars kropp inte är gjord för fysisk aktivitet.
Tror på ett riktigt bra år med laget och det här bådar riktigt gott för fortsättningen. Känner ett otroligt sug av att spela fotboll och längtar redan till seriepremiären och ska slita som ett djur för att jag ska kunna ta en plats. Även att vi senare på kvällen samlades på Royal hela laget för en riktigt god middag, som blev extra god för att man var så hungrig efter dagens kraftuttömning, gör att det känns lovande.
Efter detta tog jag och fyllde en påse med godis för kändes som att jag behövde få slappa en stund och bänkade mig framför tvn och OS. Vaknade med kläderna på 10 i morse så trött var jag nog alltid.
/En Bojan som ska ta det lugnt idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0