Shortvase

Kortvasan var en sak av sitt eget slag. Med supergänget ID2 kunde det inte bli något annat än en mycket lyckad resa. Lag 2 imponerade i de första tävlingarna på bussen upp, men jag funderade på att dra ur mitt stolta lag ur tävlingen då tävlingsledningen verkade vara korrupt under de kommande tävlingarna. Ska även aldrig mer spela junior-monopol för kan säga att roligare spel finns.
Loppet i säg var absolut inte så jobbigt som man hade målat upp för sig. Det var riktigt härligt att åka de tre milen och varje kontroll med varm sportdryck och blåbärssoppa var välbehövliga och trevliga inslag. Åkkompanjonen Ljung gjorde turen extra bra, för att åka den här distansen själv skulle jag inte ha klarat av, och att prata lite efter vägen gör en sån här tur helt perfekt. Åktiden skrevs till 2h 40min och 55sek en halvtimme bättre än vad vi räknat med, detta trots att vi chillade igenom loppet. Dusch, mat och sömn var det som gällde efteråt, för var helt slut i kroppen fastän det kändes så lätt, vill göra om det här!
/En Bojan som gillar att åka skidor

Kommentarer
Postat av: L.

Jag och Matilda kom under våra x antal timmar strövandes i Mora i väntan på er fram till att vi dissar tävlingen rakt igenom!

2010-03-04 @ 19:34:52
Postat av: Oskar

Vad är det jag hör?! trodde det nästan var klart att vi skulle göra ett eget skid-team till nästa år :/

2010-03-05 @ 01:07:14
URL: http://ockeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0