Skidroligt

Skidklassikern idag. Och ska börja att klaga lite på utrustningen så att alla förstår mitt problem. Skidorna var en 20cm för korta, stavarna 10 cm för korta, pjäxorna för stora. Resultatet av detta blev en mycket ansträngande tur med stakåkning som slet ut mig totalt och skavsår. Men överraskade totalt ändå och blev inte varvad av någon, ett fall framåt. Kan inte påstå att jag var så dålig, men saknar den exakta tiden så jag går på känslan att det var bra mycket snabbare än ifjol.
Vila var välbehövligt efter ett sådant här kraftprov och somnade riktigt skönt efter en stor tallrik köttbullar. Träningen nu på kvällen gick väl sådär, men hade inte väntat mig så mycket mer. Gott att det var tårtdax idag igen dock.
/En Bojan som är utsliten

Kommentarer
Postat av: Oe

Men du Anja, det blev nog 5 armhävningar igår va? ;)

2010-02-17 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0